Setiap perhubungan ni , 

ada naik turun dia kan .. Kadang2 mood happy  and kadang2 tengok mood dia nda tentu . 
well , hidup dengan orang sekeliling bukan dengan saya jak . 
Know what? kadang2 tertanya jugak . kenapa mau ingat pasal orang yang suda xda apa2 . 
Melainkan hati sebenar nyaa masih ada perasaan . 
Hati mau menangis sebenarnya . Bukan tak percaya or tak yakin . 
tapi tertanya2 . Sebab realiti tu orang depan mata ? Sebab kau follow diaaa ... 
Apa dia buat ... dengan sapa .. that why dia selalu on off mood . 
terasa sebenarnya . But satu jak yang saya boleh buat . 
Cuba jadi terbaik ..
Kalau ada jodoh adaa . kalau tiada . Apa boleh buatt . 
Tak kesah sebenarnya siapa kau , asal mana , dari manaaaa and macam mana pun . if saya dah cakap saya sayang . Insyallah , saya pertahankan n jaga hubungan tu :)
Tak pernah tak sayang kau 

Comments

Popular posts from this blog

Persahabatan