7 ogos 2017

Minat aktiviti pengakap since 2015 and now kena suruh berhenti . hancur ? sakit ? 
Sebenarnya itu bukan cuma hobi .. well , dari pengakap saya belajar semua nya . dari saya yang tidak pernah berani bercakap depan orang ramai then dengan pengakap saya berani tampil . dengan pengakap banyak kenal erti persahabatan , kerjasama antara satu sama lain , belajar untuk kuat kan mental mahu pun fizikal . and lastly dari pengakap saya kenal insan yang saya sayang sekarang . 
macam mana saya mau padam semua kenangan manis dan pahit saya dalam pengakap . 

hari ini hari paling saya rasa lemah , down , give up . 
tiada siapa faham saya atau saya tidak faham diri sendiri . saya cuba buat yang terbaik di depan semua . tapi cuma satu kesalahan saya , seolah2 saya yang bersalah terus . hmpp . 

satu hal , saya tidak tau saya mau cemburu or what . tapi akui ada perasaan sakit . ya memang encik syg cuba luahan and story for me . but for me saya rasa takut . kadang2 orang cakap . orang yang kita benci itu la sebenarnya akan jadi jodoh kita . well2 , tak percaya sangat benda karut . tapi kadang2 kalau dia cuba throwbck about semua pasal dia dengan ex . tipu la tak cemburu kan . know what ? kadang2 rasa tak dapat jadi macam tu perempuan . tak dapat gantikan tu perempuan . selalu utamakan . hmmp . tapi tak pa lahh . yakin satu jak , kalau ada jodoh ada lah . kalau tiada apa boleh buat . tapi saya janji akan jadi yang terbaik untuk dia . Insyaallah .

Comments

  1. Brsabarlh skip. Cubaan. Yakin dgn apa yg ada. Kuatkn mental biarpun fizikal mkin mmbsar. Hahahaha. Sesungguhnya dlm berPengakap kita dlm bljr semua'y. Brkwn, brsosial secara sihat, n mcm2 lgi. Tenang sja skip.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Persahabatan