Assalamualaikum hi , 
lama tak update kan? well lupa password HAHAH ! 

hari ni nak story sikit 6 ogos birthday saya . ya semalam . know what dapat suprise from my mom .. terharu sangat .. ingat kan habis daaa . tak sangka encik syg kirim hadiah untuk saya . know what ? terharu sangat . well , he the first bf or should i said orang yang paling saya sayang bagi hadiah . ya orang pertama  . selama 22 ya dia boyfriend saya yang pertama bagi . sangat hargai usaha dia cuba sampaikan hadiah tu .. tak tahu macam mana nak gambarkan rasa gembira saya . well , thanks love . walaupun sebelum birthday saya . kami gaduh and he macam mau tidak layan saya . akui masa tu berapa kali buang ego.. pujuk dia . but he still ignore  .. so masa tu dalam hati takpa lah taknak paksa orang kan . sampai jak hadiah saya dapat . terus tak sabar sebenarnya mau tanya dia . malam tu saya kol and dia cerita semua nya . ya Allah , sebenarnya dia memang da plan semua tu . 
thankyou love for everything u do to me . 

Comments

Popular posts from this blog

Persahabatan